Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


  • Új téma nyitása
  • Hozzászólás a témához

Emlékiratok

Crion
Crion
Admin
Admin

Tartózkodási hely : Nicosia

Karakterlap
Szint: Admin
Fókuszpont: Túl a fókuszon
Erőpont: Erős

Emlékiratok Empty Emlékiratok

Témanyitás by Crion Vas. Márc. 19 2017, 17:35

Emlékiratok

Az emlékiratok, mint a név is takarja, emlékeink sokaságának ad otthont, kemény vagy könnyű fedeles formában. Egyesek naplókat írnak, míg mások papírra vetik legutóbbi kalandjuk tanulságait, s újonnan megszerzett tapasztalatait. A mágusok rúnákat rajzolnak a könyvbe, azzal nyugtázva új, elsajátított képességeiket. Az, hogy te mire fogod használni, s mit rejthetnek az emlékeid, az csak rajtad múlik!

Minden játékosnak kreálnia kell egy saját, névre szóló topicot a választott emlékirat típusban!


HAVONTA CSAK KÉT EMLÉKIRAT ÍRHATÓ!

Közös szabály minden emlékiratra:

Formai és tartalmi követelmények:
- Logikai összefüggések kijátszása, a logikus gondolatmenet megléte és leírása.
- Esetleges harc leírását részletezni.
- A varázslatok megfelelő és szépen leírt használata, valamint alternatív alkalmazása helyzettől függően.
- Minimum 80 sor vagy kb. 800 szó.
- Helyesírás, értelmes fogalmazás, szép külalak.
- A karakterrel történő egyéb események közé beilleszthető, kivitelezhető történet.


Napló

Salonir világában a kezdő mágusok is naplóikban dokumentálták tanaikat, felfedezéseiket, s ezek a dokumentumok nagy része mára már a könyvtárak polcait díszítik, mint krónikák. Bármely kalandor lapra vetheti gondolatait, hogy majd azokat a jövőben újra felidézze, s elmerüljön a múlt eseményeiben.
Naplót általában akkor írunk, mikor karakterünk a játéktéren egy olyan összefoglaló ponthoz érkezik, melyet szívesen megörökítene akár saját célból, akár a jövő generációi számára.
A napló tartalmazza az adott hónapban eltelt játék összefoglalását, ezzel együtt a karakter gondolatait és az utazása alatt megszerzett új információkat.

Havonta egy bejegyzést tehetünk a naplónkba.
 
Megbízások

Világunkban mindig is meghatározó szerepet töltött be a pénz, s a megbízások mindig segíthetnek abban, hogyan is hizlaljuk fel erszényünket. Egy megbízást kaphatunk bárkitől, a sarki almaárustól kezdve egy Kyogrei törpe kovácsig. Míg létezik olyan ember, aki fizet egy adott ügy elvégzéséért, addig nem lesznek éhes, tehetetlen kalandorok az utakon. 
Megbízást általában akkor írunk, amikor karakterünkkel egy játéktéren kívüli saját megbízást szeretnénk teljesíteni, mellyel anyagi javakra, felszerelésekre és némi hírnévre tehetünk szert.

Havonta egy alkalommal vállalhatunk efféle megbízást.
 
Kaland

Minden kalandor álma, hogy egyszer híres legyen. Ennek a célnak elérése érdekében mindig ki kell lépnünk a komfortzónánkból. Egy kalandor számára egy kaland általában magát az életet jelenti, s ezek teljesítésével tehet szert hírnévre, hogy azzá a hőssé váljon, aki mindig is lenni akart. A kalandok bárhol ránk találhatnak, akár az otthon kapujában, akár a legsötétebb barlangok mélyén.
Általában akkor írjuk, amikor karakterünkkel egy játéktéren kívüli saját, kitalált kalandot szeretnénk átélni. A játékos a magának kitalált történet során szert tehet anyagi javakra, felszerelésekre és némi hírnévre.

Havonta egy alkalommal vehetünk részt saját kalandban.

Tanulás


Gyermekkorunk óta elkísér bennünket a tudás iránti vágy, s olthatatlan szomjunkat az ismeretlen feltérképezésére idős korunkban sem tudjuk csillapítani. Egy harcos új mozdulatokat és manővereket sajátít el, mások a kovácsolás mesterségét gyakorolják, míg a mágusok a különböző elemeket hajtják uralmuk alá. 
Kétféle tanulást különböztetünk meg egymástól, az egyszerű tanulást és a gyakorlást.
Tanulás: Tanulás során karakterünkkel új képességeket és új tanokat sajátíthatunk el, a tűzgolyókon át egészen a kovácsműhely működésének alapjaiig.
Gyakorlás: Mint tartja a mondás, „Gyakorlat teszi a mestert”. Egy gyakorlás alkalmával már meglévő tudásunkat csiszolhatjuk, s mélyebb tanokba, praktikákba vájhatjuk bele magunkat egy elsajátított képesség keretén belül. 
A játékos egy tanulás vagy gyakorlás alkalmával szert tehet a tanulni kívánt képességre, vagy szakmai tudásra.


Ha valaki már tud kovácsolni, az gyakorolhatja, és új ismereteket sajátíthat el akár szakosodva is. Például: páncélkovács, vagy fegyverkovács. Minél ügyesebb valaki a választott szakmájában, annál több nyersanyagról szerez tudást, melyeket erősebb fegyverek és páncélok elkészítéséhez használhat.

Tanulást és gyakorlást kéthavonta egyszer írhatunk.





Bárkinek bármi kérdése lenne az emlékiratokkal kapcsolatban, bátran jelezze P.M.-ben!
- Crion
  • Új téma nyitása
  • Hozzászólás a témához

Similar topics

-

Pontos idő: Pént. Ápr. 26 2024, 12:59