Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


    Emlékiratok

    Share
    avatar
    Crion
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Nicosia

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Túl a fókuszon
    Rang: Főisten

    Emlékiratok

    Témanyitás by Crion on Vas. Márc. 12 2017, 23:06

    Emlékiratok


    Napló

    Salonir világában a kezdő mágusok is naplóikban dokumentálták tanaikat, felfedezéseiket, s ezek a dokumentumok nagy része mára már a könyvtárak polcait díszítik, mint krónikák. Bármely kalandor lapra vetheti gondolatait, hogy majd azokat a jövőben újra felidézze, s elmerüljön a múlt eseményeiben.
    Naplót általában akkor írunk, mikor karakterünk a játéktéren egy olyan összefoglaló ponthoz érkezik, melyet szívesen megörökítene akár saját célból, akár a jövő generációi számára.
    A napló tartalmazza az adott hónapban eltelt játék összefoglalását, ezzel együtt a karakter gondolatait és az utazása alatt megszerzett új információkat.
    Havonta egy bejegyzést tehetünk a naplónkba.
     
    Megbízások

    Világunkban mindig is meghatározó szerepet töltött be a pénz, s a megbízások mindig segíthetnek abban, hogyan is hizlaljuk fel erszényünket. Egy megbízást kaphatunk bárkitől, a sarki almaárustól kezdve egy Kyogrei törpe kovácsig. Míg létezik olyan ember, aki fizet egy adott ügy elvégzéséért, addig nem lesznek éhes, tehetetlen kalandorok az utakon.
    Megbízást általában akkor írunk, amikor karakterünkkel egy játéktéren kívüli saját megbízást szeretnénk teljesíteni, mellyel anyagi javakra, felszerelésekre és némi hírnévre tehetünk szert.
    Havonta egy alkalommal vállalhatunk efféle megbízást.
     
    Kaland

    Minden kalandor álma, hogy egyszer híres legyen. Ennek a célnak elérése érdekében mindig ki kell lépnünk a komfortzónánkból. Egy kalandor számára egy kaland általában magát az életet jelenti, s ezek teljesítésével tehet szert hírnévre, hogy azzá a hőssé váljon, aki mindig is lenni akart. A kalandok bárhol ránk találhatnak, akár az otthon kapujában, akár a legsötétebb barlangok mélyén.
    Általában akkor írjuk, amikor karakterünkkel egy játéktéren kívüli saját, kitalált kalandot szeretnénk átélni. A játékos a magának kitalált történet során szert tehet anyagi javakra, felszerelésekre és némi hírnévre.
    Havonta egy alkalommal vehetünk részt saját kalandban.
     
    Tanulás

    Gyermekkorunk óta elkísér bennünket a tudás iránti vágy, s olthatatlan szomjunkat az ismeretlen feltérképezésére idős korunkban sem tudjuk csillapítani. Egy harcos új mozdulatokat és manővereket sajátít el, mások a kovácsolás mesterségét gyakorolják, míg a mágusok a különböző elemeket hajtják uralmuk alá.
    Kétféle tanulást különböztetünk meg egymástól, az egyszerű tanulást és a gyakorlást.
    Tanulás: Tanulás során karakterünkkel új képességeket és új tanokat sajátíthatunk el, a tűzgolyókon át egészen a kovácsműhely működésének alapjaiig.
    Gyakorlás: Mint tartja a mondás, „Gyakorlat teszi a mestert”. Egy gyakorlás alkalmával már meglévő tudásunkat csiszolhatjuk, s mélyebb tanokba, praktikákba vájhatjuk bele magunkat egy elsajátított képesség keretén belül.
    A játékos egy tanulás vagy gyakorlás alkalmával szert tehet a tanulni kívánt képességre, vagy szakmai tudásra.
    Tanulást és gyakorlást kéthavonta egyszer írhatunk.

    Ha valaki már tud kovácsolni, az gyakorolhatja, és új ismereteket sajátíthat el akár szakosodva is. Például: páncélkovács, vagy fegyverkovács. Minél ügyesebb valaki a választott szakmájában, annál több nyersanyagról szerez tudást, melyeket erősebb fegyverek és páncélok elkészítéséhez használhat.

      Pontos idő: Szer. Nov. 22 2017, 15:46