Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


    Játéktéri alapok és Rövidítések

    Crion
    Crion
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Nicosia

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Túl a fókuszon
    Erőpont: Erős

    Játéktéri alapok és Rövidítések Empty Játéktéri alapok és Rövidítések

    Témanyitás by Crion Vas. Márc. 12 2017, 22:58

    Játékmenet

    A játékmenetben megpróbáljuk nektek felvázolni a játéktéri vagy egyéb színtéri játékok, kalandok alapjait, s azt, hogy miként játsszatok. 


    Rövidítések:

    Rövidítésekre néha szükség van, s maga a név is magáért beszél.
    JK = Játékos Karakter
    NJK = Nem Játékos Karakter
    KM = Kalandmester
    FK = Fórumkaland
    FP = Fókuszpont
    IC = In Character (Amikor IC-ben írunk, olyankor a karakterünket személyesítjük meg.)
    OOC = Out Of Character (Amikor OOC-ben írunk, olyankor a számítógép előtt ülő felhasználót [magunkat] személyesítjük meg.)
     
    Játéktéri alapok:

    A játéktéren mindig IC-ben írunk, megszemélyesítjük a saját karakterünket és az ő gondolatait.
    Karakterünk szavait „-„ kötőjellel jelöljük. Mondandónkat mindkét oldalról ezzel a jellel zárjuk.
    Karakterünk gondolatait egyes esetekben „~” hullámos jellel tüntetjük fel és zárjuk le, esetleg E/1-ben a konkrét gondolatokat dőlt betűvel is jelezhetjük.
    Minden játékos csak a saját karakterét, állatát (kutya, ló, sárkány), s saját NJK-ját irányíthatja.
    Ha az irányított NJK, esetleg állat kommunikációra lenne képes, az ő szavait is kötőjellel, de más színnel tüntetjük fel.
    A játéktéren karakterünkre nincsenek kihatással az OOC-ben megszerzett tapasztalatok, ezekre a karakternek IC kell rájönnie. Ezt a fajta visszaélést GOD-MODE-olásnak nevezzük, s ezt a tevékenységet a Staff bünteti.

    Minden játékos egyszerre egy helyen tartózkodhat! Ezt leszámítva élményekben és Aréna-harcokon részt vehet.

      Pontos idő: Csüt. Május 02 2024, 13:06