Játékmenet
A játékmenetben megpróbáljuk nektek felvázolni a játéktéri vagy egyéb színtéri játékok, kalandok alapjait, s azt, hogy miként játsszatok.
Rövidítések:
Rövidítésekre néha szükség van, s maga a név is magáért beszél.
JK = Játékos Karakter
NJK = Nem Játékos Karakter
KM = Kalandmester
FK = Fórumkaland
FP = Fókuszpont
IC = In Character (Amikor IC-ben írunk, olyankor a karakterünket személyesítjük meg.)
OOC = Out Of Character (Amikor OOC-ben írunk, olyankor a számítógép előtt ülő felhasználót [magunkat] személyesítjük meg.)
Játéktéri alapok:
A játéktéren mindig IC-ben írunk, megszemélyesítjük a saját karakterünket és az ő gondolatait.
Karakterünk szavait „-„ kötőjellel jelöljük. Mondandónkat mindkét oldalról ezzel a jellel zárjuk.
Karakterünk gondolatait egyes esetekben „~” hullámos jellel tüntetjük fel és zárjuk le, esetleg E/1-ben a konkrét gondolatokat dőlt betűvel is jelezhetjük.
Minden játékos csak a saját karakterét, állatát (kutya, ló, sárkány), s saját NJK-ját irányíthatja.
Ha az irányított NJK, esetleg állat kommunikációra lenne képes, az ő szavait is kötőjellel, de más színnel tüntetjük fel.
A játéktéren karakterünkre nincsenek kihatással az OOC-ben megszerzett tapasztalatok, ezekre a karakternek IC kell rájönnie. Ezt a fajta visszaélést GOD-MODE-olásnak nevezzük, s ezt a tevékenységet a Staff bünteti.
Minden játékos egyszerre egy helyen tartózkodhat! Ezt leszámítva élményekben és Aréna-harcokon részt vehet.
A játékmenetben megpróbáljuk nektek felvázolni a játéktéri vagy egyéb színtéri játékok, kalandok alapjait, s azt, hogy miként játsszatok.
Rövidítések:
Rövidítésekre néha szükség van, s maga a név is magáért beszél.
JK = Játékos Karakter
NJK = Nem Játékos Karakter
KM = Kalandmester
FK = Fórumkaland
FP = Fókuszpont
IC = In Character (Amikor IC-ben írunk, olyankor a karakterünket személyesítjük meg.)
OOC = Out Of Character (Amikor OOC-ben írunk, olyankor a számítógép előtt ülő felhasználót [magunkat] személyesítjük meg.)
Játéktéri alapok:
A játéktéren mindig IC-ben írunk, megszemélyesítjük a saját karakterünket és az ő gondolatait.
Karakterünk szavait „-„ kötőjellel jelöljük. Mondandónkat mindkét oldalról ezzel a jellel zárjuk.
Karakterünk gondolatait egyes esetekben „~” hullámos jellel tüntetjük fel és zárjuk le, esetleg E/1-ben a konkrét gondolatokat dőlt betűvel is jelezhetjük.
Minden játékos csak a saját karakterét, állatát (kutya, ló, sárkány), s saját NJK-ját irányíthatja.
Ha az irányított NJK, esetleg állat kommunikációra lenne képes, az ő szavait is kötőjellel, de más színnel tüntetjük fel.
A játéktéren karakterünkre nincsenek kihatással az OOC-ben megszerzett tapasztalatok, ezekre a karakternek IC kell rájönnie. Ezt a fajta visszaélést GOD-MODE-olásnak nevezzük, s ezt a tevékenységet a Staff bünteti.
Minden játékos egyszerre egy helyen tartózkodhat! Ezt leszámítva élményekben és Aréna-harcokon részt vehet.