A sötét mágia elnevezés ámbár megtévesztő lehet, azonban tudnivaló, hogy nem feltétlenül azon mágusok használják előszeretettel, kik a nekromanciának áldozták életüket, avagy a mágus nem minden esetben sötét mágus. Sötét mágiát bárki tanulhat, ki elég rátermett.
Mélység ölelése - Lig od Kuph
Típus: Sötét mágia
Szint: II.
FP: 240
Leírás: A mágus ellenfele köré – maximum 2 méter - terjeszti ártó mágiáját, mely hatására az alatt megelevenedik a föld. A mágus célpontja alól csontváz kezek törnek elő a földből, s megragadva áldozatukat a mélybe húzzák. Ha a használó számára adottak a terep feltételei, akkor képes a földbe már eltemetett halottak végtagjait mozgatni, de amennyiben nem áll rendelkezésére, neki kell megteremtenie a mágikus kezeket. A varázslat addig húzza áldozatát, amíg a használó fenntartja azt. A holtak végső ölelését a fény elsöprő erejével, vagy a mágus koncentrációjának való megzavarásával lehet elkerülni.
Káoszcsapás - Dhuir Slodo
Típus: Sötét mágia
Szint: III.
FP: 410
Leírás: A mágus végtagjába irányítja sötét energiáit. Az összpontosított mágiát olyan szintre sűríti, amíg az szemmel láthatóvá nem válik. Ezt követően a mágus egy sötét, sarló alakú energiahullámot suhint ellenfele irányába. Találat alkalmával az elszenvedő fél perzselő, kínos fájdalmat él át az érintett ponton. A képességet hasonló típusú és szintű varázslatokkal lehet semlegesíteni, kivédeni. Alternatív felhasználási mód lehetséges.
Baljós átok - Taima Serra
Típus: Sötét mágia, átok
Szint: III.
FP: 525
Leírás: A mágus átkot szór ellenfelére. A megátkozottnak az elkövetkező 2 körben minden cselekedetének az ellentéte történik. Mozgása bizonytalanná válik, s varázslatai teljesen más reakciókat váltanak ki. A megátkozott az átok hatása alatt nem érzi az átok jelenlétét, kivéve, ha már tapasztalta a hatását.
Fekete halál - Krud Daar
Típus: Sötét mágia, átok
Szint: VI.
FP: 1000
Leírás: A mágus ellenfelének bőrét veszi célba, s megpróbálja azt megérinteni. Az érintés helyén a támadó fekete kézlenyomata lesz látható. A lenyomattól kiindulva a sötét mágia lassan burjánzani kezd a testben átitatva az izmokat, csontokat és ereket egyaránt. Az átok nagyjából 3 nap alatt lepi el a célpont érintett végtagját teljesen megbénítva azt. Az átok ezt a fázist követően még gyorsabban kezd terjedni a testben, különböző hatásokat kiváltva az érintett belsőszervektől függően. Az átok átlagosan 12 nap után végez az áldozatával.
A használó egyszerre csak egy célpontot fertőzhet meg. Az átkot addig nem adhatja tovább, míg az előző áldozata meg nem halt, vagy fel nem oldotta az átkot magáról.
Engedélyköteles!
Árnyszakadás - Sacal Kau
Típus: Sötét mágia, átok
Szint: I.
FP: 90
Leírás: Az átok lelassítja az ellenfél mozgását és reakcióképességét. Az átok 1 körön keresztül hat a célpontra. A mágus többször is használhatja ezt a varázslatot, de az átok minden használat után veszít erejéből.
1 használat = 80%-os mozgásvesztés.
2 használat = 50%-os mozgásvesztés.
3 használat = 20%-os mozgásvesztés.
Kárhozat füstje - Srii od Rakiir
Típus: Sötét mágia
Szint: II.
FP: 210
Leírás: A mágus a szájából mérgező füstöt lehel. A sötét mágia 5 méteres körben terül szét, s lassú tempóban oszlik fel (2 kör). A használón kívül, ki belélegzi a füstöt, szemei könnybe lábadnak, légzése elnehezül. Túlzott mennyiség belélegzése esetén a tüdő ideiglenesen roncsolódik, míg a méreg ki nem ürül a szervezetből.
Árnyfegyver - Sacal Zievar
Típus: Sötét mágia, alkotó
Szint: II.
FP: 340
Leírás: A mágus sötét mágiája segítségével képes egy árnyakból álló fegyvert formálni. A fegyver elkészítésének csak a mágus képzelete és mágiakészlete szabhat határt. Minél komplikáltabb az elképzelt, megalkotásra váró fegyver, annál több mágiába kerül a használónak. Alternatív felhasználási mód lehetséges.
Árnytű - Sacal Ven
Típus: Sötét mágia
Szint: I.
FP: 60
Leírás: A mágus az árnyvilágból idéz meg X-mennyiségű dobófegyvert. A dobófegyver a szemnek láthatatlan, csupán a földre, falakra vetülő árnyékáról azonosítható be. A megidézett fegyverek csupán felületi sérülések ejtésére képesek, s lehetséges alternatív felhasználása.
I. Szint: X = 3
II. Szint: X = 5
III. Szint: X = 7
A megidézhető tűk száma szintekhez mérten kettővel növekszik.
Árnylét - Sacal Rille
Típus: Sötét mágia
Szint: IV.
FP: 600
Leírás: A mágus a sötétség leplébe burkolja a testét, ezáltal az Árnylét síkjára lép. Az árnylétben a mágus képes felerősített sötét mágiát használni, s csakis azt. Amint a mágus más mágiaiskolai képességet akar használni, az Árnylét azonnal megszűnik. Amíg e forma aktív a mágus körül, addig semmilyen fizikai behatás nincs rá hatással, s a használó sem képes fizikai kapcsolatba lépni környezetével. A mágusra viszont hatással van a mágia bármely formája.
Az Árnylét a sötét mágia magas iskoláját karcolja így alkalmazása nem örökérvényű.
IV. Szint: 4 kör.
V. Szint: 5 kör.
VI. Szint: 6 kör.
VII. Szint: 7 kör.
Engedélyköteles!
Árnyburok - Sacal Mirsok
Típus: Sötét mágia
Szint: III.
FP: 440
Leírás: A mágus környezetére vetíti az összesűrített sötét mágiáját, ezzel egy kupolát formál abból. A kupolán belül teljes sötétség uralkodik, s csak a létrehozó (vagy a sötétben látók) képes tájékozódni. A megteremtett kupola nem mozgatható az eredetileg elhelyezett pozíciójából 3 körön keresztül. A harmadik kör befejeztével a burok szertefoszlik. A burok hatósugara szintenként arányosan növekszik.
III. szint: Mágus pontjától mért 10 méter sugarú kör. 5 méteres magasság.
IV. szint: Mágus pontjától mért 15 méter sugarú kör. 7 méteres magasság.
+5m sugár /szint.
+2m magasság / szint.