Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


    Dragonia

    Caralden Yosa
    Caralden Yosa
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Moldred

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Feneketlen
    Erőpont: Elég

    Dragonia Empty Dragonia

    Témanyitás by Caralden Yosa Szomb. Jún. 24 2017, 04:08

    Dragonia



     
    Minden egy kisebb kereskedőnemzettel indult, mely akkor még az Adúriaként ismert földön élt. Nem tudni pontosan, hogy valójában kik tartoztak az adúriaiak közé, de egy biztos, hogy nem csak emberek, de hegyesfülűek is voltak köztük. Védett helyen voltak, és elég jó helyzetben ahhoz, hogy karavánokat és kereskedőhajókat küldjenek ki a világ minden pontjára. Viszont arról nem tudtak, hogy a föld alatt, ahol letelepedtek, értékes érc lapult, melyre a sötételfeknek nagy szükségük volt, így azt is hihették, hogy a föld alatt épülő egyre beljebb törő kamrák a tolvajlás eszközeként szolgálnak. Hamar kitört a háború az adúriaiak és a sötételfek között, melyre az előbbi fél nem igazán volt felkészülve.
    Azonban támogatásra leltek a sárkányoktól, akik régóta terveztek megütközni a sötételfekkel, akik régóta vadásztak rájuk – egyrészt mert kereskedelmi cikknek tekintették, másrészt szükségük volt a sárkányokra, hogy páncéljuk kibírja a napfényt. A háború alatt a sárkányok és az adúriaiak között megszületett a szövetség, a háború után pedig végleg egyesítették zászlóikat. A túlélők a Nagy Választóhegységben kötötték meg e szövetséget, a ma is ismert Szövetség Barlangjában, amelyet minden drakojan szent helyként emleget. A vérrel egybefonódott népet drakojanoknak nevezték, mely jelentése a Sárkányok Testvére.
    A Nagy Választóhegységben Dakath, az első sárkánylovas volt az, aki kezdeményezte a hegységbe vájt város kiépítését, melyet mind támogattak a kereskedelmi utak megtartása, s a későbbi ütközetek elkerülése végett.
     
    A város megépítésében nem csak az adúriaiak, hanem a sárkányok is segítségére voltak, így sikerült elérniük, hogy a város olyan nagy térrel rendelkezzen, hogy a sárkányok is szabadon járhassanak/repüljenek. A legtöbb épület homokszín lett, csupán a növények, és színes drapériák teszik látványosabbá a közeget. A drakojanok tisztelték felmenőiket, s az elsőket, ezért rengeteg szobor található meg útközben. Az utazás egyik híresebb épülettől a másikig több perc sétába is beletarthat, ezért ennek kiküszöböléséhez kisebb, földi sárkányokat is alkalmaztak, melyek a közlekedés eszközeként szolgáltak. A város egy külső részében kapott helyet a keltető (mivel ennek volt szüksége a legnagyobb területre), a város belsejében pedig a központ. A drakojanok azonban gyarapodtak, így hiába volt gigászi városuk egy sziklába vájva, több területre volt szükségük, melynek tökéletesen megfelelt a szigeten őket körbevevő erdő. Az erdő hatalmas fái megfelelőek voltak az építkezésre, ezért több család is költözött a külterületi részekre.
    Megjegyzésre méltó, hogy a drakojanok közül senki sem építkezett túl közel a földhöz egy lehetséges orvtámadást elkerülve.
     

    Dragonia Syyrky10

    Mind a belterületen, mind a külterületen létrejöttek őrszemek, akik szemmel tartják a betolakodókat, éppen ezért már tudnak arról, ha valaki átlépte határaikat. A belvárosba csak úgy juthat el valaki, ha előbb a külterületre teszi be a lábát, az erdőbe (ugyanis nehéz lenne megkerülni a sziklafalat), innen két sárkánylovas fogja továbbkísérni úti céljához, miután tisztázták magukat.
     
    A városban egy Akadémia működik, ahol a gyerekeket már hat éves korukban képzik arra, hogyan lehetnek jó sárkánylovasok, azonban nem mindenki születik sárkány hátára, vagy egy olyan sárkány választja őt, aki nem a Keltetőben kel ki.

     
    A városvezetést a Tanács teszi ki, ahol a legbölcsebb és legöregebb városlakók ülnek össze a döntéshozásra. Tizenhárom tagja van a Tanácsnak, ahol mindig a legidősebbé a döntő szó, azonban sosem hoz magától végleges határozatot, nem dönthet a többiek nevében. Felettük közvetlenül a Védelmező áll, más néven régens, aki a beszivárgottak és elítéltek sorsáról egyenjogúan dönt, azonban nem mindent láthat el a Tanács beleegyezése nélkül. A Védelmező választja a csapatok élére a Parancsnokokat is. Ha a Védelmező reformálna, ahhoz előbb egy javaslatot kell tennie a Tanácshoz, amelyet előbb elbírálnak. A Tanács tagjait csak halálukkor változtatják, ehhez viszont alapos vizsgálatot tesznek: az újabb tanácstagnak sokat átélt korúnak kell lennie, tapasztaltnak és bölcsnek, valamint múltjában nem lehet olyan tényező, amely ne a drakojanok javára tett volna. Ért a diplomáciához és a harcokhoz (bár ő maga már talán nem képes arra). Ez persze nem jelenti azt, hogy egy fiatalabb ne lehetne Tanácstag, hiszen előfordulhat olykor, hogy egy fiatal több mindent megélt. A Védelmezőt tízévente választják – akadnak alkalmak, amikor öt választásból ötször ugyanaz lesz a Védelmező, mert elégedettek a munkájával. Védelmezőből egyszerre csak egy lehet.
     

    Dragonia Dragon10

    A drakojanokkal szemben a sárkányok kevesebb ranggal rendelkeznek, és a hierarchiájuk sem teljesen az, mint amit humanoid társaik alkalmaznak:

    Vezetőségüket az Idők Tanácsa alkotja, melyeknek tagjai lovas nélküli, ellenben hasonlóan összekötött tagok alkotnak:
    A Múlt Hangja, a legidősebb Őrzők közül választatik, az emlékek és bölcsességek Őrzői közül. Minden sárkány emlékeit ezek a hatalmas sárkányok tárolják haláluk után, így ha valakinek tanácsra van szüksége, gyakran őket keresik fel.
    A Jelen Hangja, gyakran egy ereje teljében lévő ifjú sárkány, nem egyszer forrófejű, de a Tanácsban a többiek támogatása nélkül tehetetlen tag. Ő az, aki a Jelent, a most tenni akarást és képességet jelképezi és hajtja is végre. Rengeteg hasonszőrű hüllő támogatja őt és tartja alkalmasnak a posztra, és ez a leggyakrabban váltott tag, mivel akik erre vágynak állnak folyamatos (nem csak politikai) harcban.
    A Jövő Hangja pedig egy ifjú sárkány, az ártatlanságot szimbolizáló és gyermeki egyszerűséggel a probléma gyökerébe is belelátó, a legegyszerűbb megoldást felkínáló tag, átlátva a felnőttek kusza hálóin és a hazugságok által nem becsapva. A gyermekek istenének, a sárkányok nyelvén az Örök Tojásnak áldotta ő, kit lassan fog csak meg a kor, áldását idővel elvesztvén felcseperedve, hogy új Hangot válasszanak.

    Az Idők Tanácsában mindenkinek egyetlen teljes értékű szavazata van, így a Tanács mindig döntésre juthat egy szavazáskor. Mindhárman egyenlőek egymás előtt és egyek, mint a Tanács, vagy kívülállóknak Sárkánytanács. Még a drakojanok sárkányai is, a Fél sárkányai is teljes engedelmességgel tartoznak, és ez az egyik oka, hogy befolyással vannak a Drakojan Tanácsra is. Ezen két egység, amennyiben szükséges, székelhet Egyesült Tanács néven is, melyen a drakojanok fajának és a sárkányokénak is egyenlő szavazata van, tehát mindenképpen egyhangú megegyezésre kell jussanak. Ez van, hogy kínosan hosszú időbe telik.

      Pontos idő: Pént. Márc. 29 2024, 06:03