Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


    Saloniri fajok

    Share
    avatar
    Crion
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Nicosia

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Túl a fókuszon
    Rang: Főisten

    Saloniri fajok

    Témanyitás by Crion on Hétf. Aug. 29 2016, 00:47

    Néhány ötlet a fajaink erősségeire és gyengéire. Ezek mellett pedig a kezdhető kasztok fajonként.
    Esetleg ha valakinek plussz ötletei vannak, vagy kiegészíteni valójuk írjátok a post alá, és folyamatosan frissítem a már meglévőt.

    Üdvözlettel,

    Jielarth

    Sötételfek:




    Erősség: Remekül alkalmazkodtak a sötétséghez így rendkívül jól látnak a sötétben és félhomályban egyaránt. Testfelépítésük jobban alkalmazkodott az élhetetlennek hitt terephez így mozgásuk ritmikusabb, folyékonyabb mint más elf társaiké.
    Gyengeség: A sötételfek legnagyobb gyengeségük a földalatti életvitelük miatt a Napfény. Természetes fényesség mellett, látásuk jelentős mértékben romlik.
    Harcos – kardforgatók, sok sötételf preferálja a két penge forgatását.
    Íjász – Kihasználva éjjeli látásukat, a sötételfek a legjobb éjszakai vadászok
    Kalandor – Száműzött, esetleg kalandvágyó elf ki háta mögött hagyta a mélységeket
    Vérmágus – A sötételfek piszkos, „alvilági” mágusai kik vérükkel és bűbájokkal hozzák ellenfeleik felett az ítéletet
    Pap – Kik Istennőjük igéjét hírdetik, ki a föld alatt, ki a felszínen
    Bestia mester – Olyan elfek kik megszelídítették a mélységek rémeit, s irányítják azokat
    Kovács – A sötételfek fegyver és páncélkovácsai készítik a Napellenzős <- xD Páncélokat és fegyvereket
     
    Vérfarkas:


     


    Erősség: A vérfarkasok falkákban esetleg egyedüli alfa/bétaként élnek Salonir világában, így képesek megérezni más vérfarkasok jelenlétét elég nagy távolságból. Rendkívül ellenállóak a mérgekkel szemben, gyorsabban gyógyulnak, és jól látnak a sötétségben, szürkületkor. Szaglásuk akár a farkasoknak igen kifinomult, hallásuk is egy átlagos embernél négyszer, ötször jobb. Kiváló memória (arc, szag)
     
    Gyengeség: A vérfarkasok legnagyobb gyengéje a havi telihold, ilyenkor a vérfarkas irányíthatatlanul is felölti embertelen formáját. Másik gyengeségük az ezüst, mely bárhogy kárt tud tenni bennük, életüket olthatja.
     
    Harcos – Azok a harcosok akik inkább szeretik emberi formájukat kihasználni a csatatéren.
    Farkas harcos – Azok a vérfarkasok kik inkább állati formájukban tombolnak a harcban.
    Fakas Berzerker – Olyan vérfarkasok kik tökéletes elmekontrollal bírnak maguk felett, így képesek uralkodni az agyukon. Ezek a farkasok állati formájukban harcolnak, páncélban és fegyverekkel, akár külön-külön.
    Vérfarkas sámán – Ezek a varázslók farkasformájuk előnyeit kihasználva tesznek szert pusztítóbb varázslatokra.
    Farkas vadász – Bestiaszívüket és képességeiket kihasználó férfiak és nők, kik a falka vagy saját maguk legjobb vadászai.
    Kirekesztett/Száműzött – Olyan tettet hajtott végre mely végett száműzték a falkából
     


    Vámpír:
     


    Erősség: A vámpírok halhatatlanok, nem öregednek. Rendkívül ellenállhatatlanok, csábítóak és megigézőek. Rendkívül gyorsak, és könnyen regenerálódnak. Csak a lefejezés és elégetés képes végezni velük. Képesek átváltozni denevérekké. Kifinomult érzékek (Szívdobogás hallása)
     
    Újszülött vámpír erősségei: Keményebbek, szívósabbak és gyorsabbak mint az öregebb vámpírok.
     
    Gyengeség: Gyengébb vámpírok nagy ellenfele a Napfény (Az ős vámpírok ellenállóbbak a Nappal szemben egy rövid időre/időszakban). Heti egy alkalommal vért kell fogyasztaniuk, és emberi ételt. Halott lény vérét szívva méregként hat a vámpírra és lelassítja.
     
    Újszülött vámpír gyengeségei: Fékezhetetlen étvágy, előszabadulhat belőlük a Bestia
     
    Vámpír harcos - A vámpír kihasználva testi előnyeit rendkívül jó harcossá válhat.
    Vámpír szemfényvesztő - Kihasználva testi és faji adottságait könnyű szerrel képes átverni másokat, olyan dolgokat elhitetni más fajokkal amik nem is léteznek.
    Vámpír kalandor - Vámpír kilétét rejtegető kalandor, ki évezredeken át rója Salonir világát, kalandok után kutatva.
    Vámpír hadúr - A vámpír hadurak irányítják a vámpír seregeket, kisebb csoportokat. Remek harcosok.
    Ősvámpír - Legelső vámpírok egyike, ők alkották az akár ma élő vámpírokat. Ősvámpírt csak ősvámpír ölhet meg. (Engedélyköteles)
    Vámpír száműzött – Olyan vámpír kit száműztek / kitaszítottak a kolóniából sértő, megbocsáthatatlan tetteiért.

      Pontos idő: Szer. Nov. 22 2017, 15:48