Salonir - Ahol már nem minden a régi (Év: E.u. 885.)


    Segédlet a staff tagjainak

    Share
    avatar
    Caralden Yosa
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Moldred

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Feneketlen
    Rang: Akadémiai Igazgató

    Segédlet a staff tagjainak

    Témanyitás by Caralden Yosa on Pént. Okt. 30 2015, 16:43

    Mivel saját világ, ezért készítek egy rövidebb átfogó világleírást, meg egyebet, ami segítségül szolgálhat az ötleteknek, valamint arra, hogy átlássátok a helyzetet.

    Először, a városok:

    Lunaton: Általában emberek lakják, hatalmas épületek, szórakozóhelyek sokasága tűnik ki innen, tehát az egyetlen olyan város, ami még teljesen emberi. A legtisztább város is mind közül, különösebb története nincs.


    Kyogre: Az építészek városa. Szinte mindent innen visznek be más városokba, itt szerelnek össze gépeket. A legtöbb itt élő a törp, de velük együtt élnek az emberek is. Mondhatni, a legpiszkosabb város mind közül, tele van füsttel és olajjal, mindezt a fejlesztések miatt. S ugyebár Kyogre sok tűzkitörés keze alatt volt már, így mindig újra kellett építeni a várost. Nevezik a kovácsok városának is. 


    Moldred: Moldred egy völgy belsejében található, varázslócsaládoknak ad otthont, hisz ami itt megtalálható, mind ők teremtették. Legnagyobb büszkeségük a Központ, ahol az elszállásolásokról, munkákról, és egyéb fontos dolgokról döntenek. Moldredhez közel található Ilyn, ahol pedig az Akadémia lelhető fel, itt tanulhatnak a fiatal tanoncok mágiát, valamint Salonir történelméről is. (ami azért fontos, mert az újoncoknak így el tudjuk mesélni, hogy mi minden történt)


    Dragonia: Dragonia a sárkányok és sárkánylovasok otthona. Egy város egy hatalmas sziklarepedésbe épült, melyet úgy alakítottak ki, hogy viharban, tűzvészben is állja a sarat. Dragonia háborúban áll Daviros népeivel, a sötételfekkel, akik a sárkányokra vadásztak. A legenda szerint Dakath, egy híres sárkánylovas állította meg őket, s így többé nem tudták őket háborgatni a föld alól feltörve. S Dakath volt az, aki kitalálta, hogy a sziklába építsék Dragoniát, hogy ezáltal megmentsék a sárkányokat a sötételfek kezei közül. Hatalmas területei vannak a sárkányok miatt, szóval nem kis terekre kell gondolni. Very Happy


    Angosia: Angosia az elfek városa. Eredetileg egy folyó közelébe épült, de folyamatosan pusztították az elfek városát, így azt végül az erdő közepébe építették hatalmas fák közé és fákra is egyaránt, ahol körbeveszik őket az erdő teremtményei ezzel megelőzve a támadásokat.


    Afranas: Afranas egy kereskedőváros. Szinte minden nap nagy a nyüzsgés itt, sokan megfordulnak erre. A rossz szándékú emberek jól tudják takarni kilétüket a nagy tömegben, s másoknak fel se tűnik. A piacokon sokat üzletelnek, így néha olcsóbban is el lehet vinni egy-két dolgot. De vannak kereskedők, akik nem adják alább a kitűzött árnál. Itt található meg a fekete piac is, valamint a legsötétebb alakok is itt ólálkodnak. Hatalmas kikötői vannak. A városnak van egy északi, valamint déli része, ez arra enged következtetni, hogy a szegényebb réteget elválasztották az arisztokráciától.


    Daviros: Daviros egy föld alatti város, a sötételfek otthona. Mivel nem bírják a fényt, a föld alatt húzódtak meg, az örök sötétségbe. Csak pár kijáratuk van a föld felszínére, de csak éjszaka merészkednek ki fosztogatni. Mivel az éj lényei, így könnyen látnak a sötétségben. Pár apró fénygömböt lehet látni csak egy-egy ponton az épületekben, vagy más helyeken azokon kívül. Egy bizonyos rendszer alakult ki náluk, amit matriarchátusnak nevezünk.


    Hisur: Ahová lépünk, mindenhol jég, csak fehérség. Igen, az örök hó és jég birodalmában járunk. 0° felé sohasem esik a hőmérséklet, ezért is jár mindenki nagy bundákban. Ide a gonosz sem jár, inkább az emberek többsége található meg itt. A települést magáról a hegyről, Hisurról nevezték el. A faházak még -50°-os hidegben is megállják a sarat, melyek a hegység lába alatt találhatóak. Az itt élők többsége leginkább vadászattal foglalkozik, mivel Hisurban sok medve, s farkas él. A lakosok kiképzett vadászok, nagy vendégszeretettel. A Hisur hegység legalább 8900 méter magas, tőle pár kilométerrel egy befagyott folyó fekszik.


    Normere: A jó birodalma. Ez a fény birodalma, minden zölden ragyog a természetben. Az égbolt tiszta a felhőktől, csak esténként jelennek meg a csillagokkal együtt. A legtöbb lény itt az elf, de Anamúr istennő minden járó-kelőnek szállást biztosít.


    Nicosia: Itt örök sötétség honol, nem létezik fény. A birodalma tele van mocsárral, lápokkal, s ahová lépünk, mindenhol élőhalott terem. Sosem lehet tudni, hogy mikor kerülünk szembe egy Choor által teremtett lénnyel.


    Rebandir, az ősök városa: A sziget, ahová azért utazik a legtöbb élő, hogy fellelje az itt található temérdek kincset. Persze nem mindannyian élik túl az itt átélt borzadalmakat, hiszen tele van Choor száműzött lényeivel a hely. Azért Anamúr lényei is itt tanyáznak néhányan, hogy megsegítsék az itt kóborlókat. Nem hiába hívják ősök szigetének: ezen a helyen tört ki a legtöbb csata. Egy épségben lévő hely maradt meg, az Ősök városa. Az itt élő népek békések, nem félnek senki ember fiától, nem használnak fegyvereket, sem varázslatot, a hitük az, ami még maradt. Így nem tudnak nagyon a kinti rosszról, vagy egyáltalán nem merészkednek ki oda. Egy pap irányítja a város életét, akinek egyetlen titka, hogy ő valójában egy istenség.


    Kahlvar: Kahlvar más néven a királyok földje. Hogy miért? Mert Saloniron királyságok is létrejöttek, és itt, Kahlvar földjén található meg a legtöbb közülük. Minden királyságnak nevet adtak, s általában béke van köztük. Csak azok között nem, akik egyeduralomra akarnak törni.


    Tyropia: Az angyalok városa a felhők közt található. Valahol Tyropia közepén található a Tanács, ahová az égi angyalok az elfogott, rossz útra tévedt, bukott angyalokat viszik, hogy megkapják méltó büntetésüket. Persze ez nem mindig volt így. Mostanság egyre terjednek az olyan bukott angyalok, akik rosszat hoznak az emberiségre; csak az ilyeneket fogják be. Tyropia békés és nyugodt, nincs olyan cselekedet, amivel meg lehetne zavarni ezt a lelki gyönyört. Mostanáig. Bár a kinézete tényleg nyugodt, de mindent feldúltak az utóbbi időben megjelent bukott angyalok, akik márpedig át akarják venni az irányítást, s persze jó okkal.


    Ellowael, az emlékezés birodalma: Ellowael egy lányról kapta a nevét, aki a mondák szerint egy papnő volt. Fiatalsága ellenére ő mentette meg Ellowael népét a pusztulástól. A tikkadt meleg, és a hirtelen változások miatt nagy árat kellett fizetniük. Itt is megfordultak az univerzumból becsapódó tömbök, de a meteoritokkal ellentétben mégis valami más bolydította meg birodalmukat. Ennek következményeképpen Ellowael életét feláldozta, hogy a népe tovább élhessen. Az istenek elfogadták, s elvették tőle életét. Azonban pár évszázad múlva a népnek nyoma sem volt, mind elhagyták a birodalmat. Bár még azt suttogják, hogy lelkük minden teliholdkor visszatér, s ha egy újabb csapás következik be, életüket visszaadják az istenek, s újra életre kel a birodalom is. Hogy mi lett vele? Mindenhol csak rom… ezért is lett az emlékezés birodalma. Ősi rúnák, sírhelyek, templomok, szentélyek… ennek ellenére is minden vándor elmondhatja, hogy a leggyönyörűségesebb hely, amit életében valaha láthatott. Valahol a romoktól távolabb fekszik egy fogadó, ami még teljesen épségben lelhető fel. Itt össze lehet futni pár vándorral.
    avatar
    Caralden Yosa
    Admin
    Admin

    Tartózkodási hely : Moldred

    Karakterlap
    Szint: Admin
    Fókuszpont: Feneketlen
    Rang: Akadémiai Igazgató

    Re: Segédlet a staff tagjainak

    Témanyitás by Caralden Yosa on Pént. Okt. 30 2015, 20:21

    Meséltem a fajokról is, főképp a vadászokról, hogy hogyan állnak kapcsolatban az istenekkel:


    Állítólag – s nem csak állítólag – a vadászok a gonosz, s a jó istenek egyesüléséből jöttek létre. Némely vadász jóságát, míg mások a gonoszságát örökölték az isteneknek. Ez által születtek olyanok, akik szörnyvadászok lettek, sárkányvadászok, rosszabbik esetben pedig saját fajtájukra vadásztak, az emberekre, s minden másra, ami mozog. Van, akiket felbérelnek, s ez által bérgyilkosnak tekinthető, hisz aranyért öl olyanokat, akik nem ártottak neki. Könyörtelen gyilkosok. A sárkányvadászok éles fegyverekkel harcolnak, hogy áthatoljanak a pikkelyeken, a szörnyvadászok csak a rossz sarjakat irtják, így olyan fegyvereket használnak, mely valamilyen szinten a mágiával is bír. Sajátosságuk, hogy hasonlítanak az elfekre. Van, akiknek olyan a fülük, mint az embereké, vagy onnantól mindenféle formájában megtalálható az elf fülekig. Van, akiknek kis szárnyak nőttek ki onnan, vagy a lábukból. Ebből kifolyólag, mivel istenek gyermekei, így minden nép közül ők mondhatóak a leggyorsabbnak, s legerősebbnek, azonban mágiával aligha bírnak. Száz évente születik egy, ki mágiával bír. Legtöbben fedik a kilétüket, de vannak, aki elárulják magukat a külvilágnak. Ha valamilyen rokonlélekre találnak, ahhoz hűségesek maradnak. Nagyon jól bánnak a fegyverekkel.

    Voltaképp még nem dolgoztam ki teljesen, sok újítás lesz vele... tehát lényeg az, hogy mindig valamilyen istenség gyermekei, de születésük után halandókhoz kerülnek, akik majd felnevelik őket. A valódi szüleikhez, akik az istenek, ritkán imádkoznak pontosabban azon okokból kifolyólag, mert eldobták őket, ezért valamennyire haragudhatnak is rájuk, ritkábban büszkék. A furcsaság az, hogy ritkán is örökölnek tőlük képességeket, már ami a mágiával kapcsolatos, mert az istenek a nem akart gyermekektől elveszik az erejük nagy részét, de azt visszaadhatja nekik valamelyik isten hírnöke nagy nehézségek árán - sokáig tart, hogy visszanyerjék az eredeti erejüket. 


    Ehhez várok még ötleteket, ha vannak. Very Happy

      Pontos idő: Vas. Júl. 22 2018, 08:15